Regulacja gaźnika Keihin II
Wydatek pompki przyśpieszającej:
Do pomiaru wydatku jest potrzebny cylinder pomiarowy (menzurka) i lejek.
■ Wymontować gaźnik.
■ Zdjąć pokrywę gaźnika.
■ Napełnić paliwem komorę pływaka.
■ Zamontować ponownie pokrywę.
■ Docisnąć dźwignię (1, rys. 2.174) do tłoka (2); nie może istnieć luz pomiędzy dźwignią i tłokiem.
■ Zamknąć przepustnicę przelotu (wykręcając śrubę regulacyjną ustawienia przepustnicy).
PODCZAS SPRAWDZANIA WYDATKU POMPKI PRZYŚPIESZAJĄCEJ DOCISKAĆ DŹWIGNIĘ (1) DO TŁOKA (2).
■ Podstawić pod gaźnik cylinder pomiarowy z lejkiem.
■ Otworzyć całkowicie przepustnicę rozruchową.
■ Obrócić 10 razy dźwignią przepustnicy przelotu; jeden obrót powinien trwać co najmniej 3 sekundy.
■ Ustalić objętość paliwa w naczyniu pomiarowym. Obliczyć dawkę paliwa na jeden obrót przepustnicy. Objętość jednej dawki powinna wynosić 0,85 cm3 na jeden obrót. Dopuszczalna odchyłka objętości 0,12 cm3 na jeden obrót.
■ Sprawdzić prędkość obrotową biegu jałowego i stężenie CO w spalinach.
Podstawowe ustawienie przepustnicy II przelotu:
Podstawowe ustawienie przepustnicy II przelotu jest ustalone fabrycznie śrubą i nie trzeba go zmieniać.