Zdejmowanie siedzeń w autobusie
Szlifierka kątowa z tarczą tnącą była sposobem na usunięcie śrub korytarza. Zbyt wiele mocowań było zasłoniętych i niedostępnych od spodu. Okazało się, że szlifowanie płaskownika po jednej stronie łba śruby za pomocą tarczy szlifierskiej najpierw zmniejszyło tempo, w jakim zużywałem tarcze odcinające – potrzeba było 6 dysków za 1,97 USD, aby wyciąć wszystkie śruby. |
|
|
Będziesz chciał dobrze przewietrzyć autobus. Ja też nosiłem maskę ochronną, połączenie gorącej stali, spalonej gumy i dymu drzewnego było dość paskudne! |
|
|
Miałem tradycyjnego grilla do rozstawiania, 2 Daves, Ted i The Christine pojawili się i zrobili to krótko! Wyciągnięcie wszystkich siedzeń zajęło nam około 45 minut (już przeciąłem śruby w przejściu) i kolejne półtorej godziny, aby wyrżnąć siedzenia do recyklingu. |
|
|
Ramy siedziska gotowe do recyklingu. |
|
|
Tada! |
|
|
Gotowy do pracy. |
|
|
Dużo miejsca na okablowanie. |
|
|
Prawdopodobnie mogę tu też wsunąć jakiś przewód, niebieski wąż służy do ogrzewania i biegnie aż do deski rozdzielczej od silnika z tyłu. |
|