’90: debiut modelu po zasadniczych zmianach w wersji trzy- i pięciodrzwiowej oraz sedan, kombi kilka miesięcy później, nowe wersje silnikowe; ’95: koniec importu do Europy.
► Dane techniczne
Nadwozia: sd: wym. 4210/1670/1365 mm, poj. bagaż. 440 l; 3-drzw.: dl. 3975 mm, bagaż. 280/990 l; 5-drzw.: dl. 4145 mm, bagaż. 430/1290 l; kb: dł. 4175 mm, bagaż. 460/1600 l.
Silniki: benz. 1.4 16V/75-87 KM, 1.6 16V/90-102, 2.0 16V/143, 2.0 16V turbo/220; diesel: 2.0/75.
Podwozie: napęd przedni lub 4×4, skrzynia 5-bieg. man. lub 4-bieg. automat; zawieszenie niezależne: przód i tył kolumny resorujące, tył: dwa wahacze poprzeczne.
► Usterki
• możliwa korozja nadwozia w starszych autach
• wycieki z pompy wodnej
• problemy z rozruchem diesli i modeli gaźnikowych
• uszkodzone zawiasy drzwi i korbki szyb
Ceny części w zł
reflektor 830
błotnik przedni 701
sprzęgło kompletne 720
klocki hamulcowe (przód) 231
szyba drzwi przednich 750
napęd rozrządu 2145
Nissan Sunny 1.4, 1992 r.
► Podsumowanie
Nowsza generacja Sunny ciągle warta jest uwagi. Można znaleźć egzemplarze w przyzwoitym stanie. Duży wybór wersji nadwoziowych i silnikowych. Mała awaryjność silników w tym modelu powinna zachęcić do kupna. W porównaniu do poprzednika większy, ładniejszy i równie trwały. Wybór nadwozi i silników Niezawodność Kosztowny serwis