W zawieszeniu kół samochodu wykorzystano kolumny McPhersona, które w kołach przednich są prowadzone w dolnej części trójkątnym wahaczem, a w kołach tylnych układem wielodrążkowym; niestety te kolumny zabierają w bagażniku sporo miejsca. W układzie hamulcowym w kołach przednich montowane są wentylowane tarrą Kombi wykazały, że spokojnemu kierowcy wystarcza silnik 1,6 dm3, zapewniający osiąganie prędkości maksymalnej 175 km/h i czas rozpędzania do 100 km wynoszący 11 s. Amatorom ostrzejszej jazdy Daewoo oferuje silnik 2-litrowy, opracowany we współpracy z australijską firmą Holden, gwarantujący prędkość maksymalną 185 km/h i 100 km po 9 s. Oba silniki o oznaczeniach E-TEC i D-TEC jako jedne z pierwszych wyrobów Daewoo przeszły pomyślnie amerykańskie badania i odpowiadają wymaganiom North American Standard, co oznacza, że gwarantują bezproblemowe działanie po przebiegu 160 tys. km lub w ciągu 10 godzin stałej pracy przy prędkości obrotowej 6500 obr./min.
Jeżdżąc samochodem z większym silnikiem, zaobserwowałem jego dużą elastyczność – na V biegu można przyspieszać od prędkości 50 km/h, co odpowiada 1200 obr./min. Pojazd jednak nie jest ekonomiczny, szczególnie, gdy jeździmy z pełnym obciążeniem, wynoszącym 545-615 kg; podczas eksploatacji drogowej zużywałem 9,5-10,7 dm3/100 km, a w mieście 10,8-12,4 dm3/100 km.
Mimo przekonstruowania zawieszenia występują nadal przechyły przy ostrzejszej jeździe na zakrętach. W montowanym fabrycznie ogumieniu Hankook Radial 185/65 SR14 86H producent zaleca utrzymywanie jednakowego ciśnienia w kołach przednich i tylnych, wysokiego jak dla samochodu osobowego (3 bary).
Daewoo Nubira Kombi jest samochodem, który dzięki dużej przestrzeni ładunkowej, wygodnemu przedziałowi pasażerskiemu, rozwiązaniom zapewniającym bezpieczeństwo znajduje wielu nabywców.
W swej klasie jest jednym z najtańszych pojazdów z nadwoziem uniwersalnym i ma też duże powodzenie dzięki możliwości zakupu jeszcze tańszej wersji van, z kratą oddzielającą przestrzeń bagażową od pomieszczenia pasażerskiego.