Daewoo Nubira II przeszła niewielką modernizację nadwozia, a odświeżoną bryłę auta zaprojektowano w Daewoo Worthing Technical Center. Samochód otrzymał również nowy wystrój wnętrza, w którym szczególną uwagę zwraca ciekawie opracowany zestaw wskaźników. Ten duży pojazd klasy średniej może poszczycić się sporą przestrzenią ładunkową i bardzo przystępną ceną. Jeżeliby wziąć pod uwagę auta typu kombi dostępne na polskim rynku, to jeden litr pojemności bagażnika najtańszy jest właśnie w Nubirze. Małe pochylenie tylnej pokrywy oraz wypukła szyba ułatwiają wykorzystanie przestrzeni ponad półką. Asymetrycznie dzielona tylna kanapa nie ma rozkładanego siedziska, jednak po złożeniu oparć powierzchnia dodatkowej przestrzeni bagażowej jest zupełnie płaska. To duży plus, podobnie jak płaska podłoga zasadniczego bagażnika, poprowadzona na wysokości krawędzi załadowczej, oraz relingi dachowe. Duże nadkola zajmują sporo miejsca, na podłodze brakuje listew ułatwiających przesuwanie ładunku. Dostęp do koła zapasowego nie jest łatwy, umieszczono je blisko tylnej osi, pod wykonaną z ciężkiej blachy podłogą bagażnika. Fragment podłogi znajdujący się najbliżej zderzaka stanowi niezależne zamkniecie schowka na trójkąt ostrzegawczy, apteczkę i mały pojemnik z olejem. Podniesienie dywanowej wykładziny bagażnika odsłania dwa płytkie wgłębienia ulokowane w tylnej części samochodu za nadkolami kół tylnych, przeznaczone na drobne przedmioty. Bagażnik przykrywa elastyczna maskownica, która chowa się w element z tworzywa sztucznego, tworzący przy oparciach tylnej kanapy formę półki. Godny polecenia jest w Nubirze Kombi silnik 2.0 16V, bardzo dynamiczny i elastyczny. Jednostka napędowa o pojemności 1,6 dm3 w warunkach pełnego obciążenia okazuje się słaba. Różnica cenowa między modelami 1.6 16V i 2.0 16V nie jest duża, warto zatem pomyśleć o mocniejszej wersji. Tym bardziej, że ma lepsze wyposażenie. Nubira oferuje również dużą ilość miejsca we wnętrzu.